.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديـدار دانـشـجـويـان بـازداشـت شـده دانـشـگـاه مـازنـدران بـا کزوبی
به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي در اين ديدار با ابراز تاسف از حوادثي که در دانشگاه مازندران رخ داد، گفت: « امروز برخي در ميان نخبگان و دانشگاهيان جايگاهي ندارند و بنابراين متاسفانه به اين روش‌ها متوسل شده‌اند.»

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي در اين ديدار با ابراز تاسف از حوادثي که در دانشگاه مازندران رخ داد، گفت: « امروز برخي در ميان نخبگان و دانشگاهيان جايگاهي ندارند و بنابراين متاسفانه به اين روش‌ها متوسل شده‌اند.»

وي افزود: « به هر حال اين وضعيت ارمغان و محصول ايام اصلاحات است. متاسفانه در دوره اصلاحات برخوردهاي افراطي انجام شد که اشتباه بود. عوارض اين اقدامات را هم مردم بايد بدهند و هم دانشجويان. عده‌اي هستند كه در دوره قبل تحقير شدند و امروز به صورت جاهلانه دارند انتقام مي‌گيرند.»

دبيركل اعتماد ملي گفت: « دانشجويان بايد هوشيار باشند تا بهانه به دست ديگران ندهند.»

در اين ديدار که روح‌الله اوحدي مسوول شاخه دانشجويي حزب اعتماد ملي، مهدي مازني و مجتبي تهراني از اعضاي شوراي مرکزي اين شاخه نيز حضور داشتند، سيدمهدي شريف‌النسب از دانشجويان بازداشت شده دانشگاه مازندران با بيان اينکه حوادث تلخي را در اين روزها شاهد بوديم، گفت: « از آنجايي كه جنابعالي يكي از دلسوزان و بزرگان نظام جمهوري اسلامي هستيد خدمت شما آمديم تا نسبت به آنچه كه در دانشگاه مازندران گذشت گزارشي ارائه دهيم تا جلوي اتفاقاتي كه ممکن است در آينده براي دانشجويان اتفاق بيافتد، گرفته شود و حداقل كسي باشد كه به فرياد دانشجويان برسد.»

وي ادامه داد: «اعتراضاتي که باعث شد اين وضعيت رخ دهد کاملا صنفي بود. بنده بعنوان مسوول صنفي دانشجويان از مسوول حراست در مورد ورود ماموران به دانشگاه و بازداشت تعدادي از دانشجويان سوال کردم و ايشان اظهار بي‌اطلاعي كرد و رييس دانشگاه هم پاسخي نداد.»

اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: «روز شنبه 25 فروردين ماه سه تن از دانشجويان تصميم به تحصن گرفتند و در روز يكشنبه تعداد دانشجويان بيشتر شد كه با ما ابراز همدردي كردند. بعلت نداشتن امنيت و تهديد لباس شخصي‌ها شب اول را كه 15 نفر بوديم در دانشگاه سپري كرديم. چون بنده دبير صنفي دانشجويان بودم در چارچوب قانوني قضيه را از مسوولان دانشگاه پيگيري كردم كه متأسفانه از دادن پاسخ امتناع کردند.»

وي در ادامه اين ديدار به نحوه بازداشت اين 15 دانشجو اشاره كرد.

به گزارش ايسنا، يعقوب‌نژاد ديگر دانشجوي بازداشت شده در حوادث دانشگاه مازندران با اشاره به برخي ناملايمتي‌ها گفت: « خواسته ما از مسوولان دانشگاه 4 مورد بود. روشن شدن وضعيت آقاي صباغ زاده دانشجوي ربوده شده، برگزاري جلسه پرسش و پاسخ و توضيح رياست دانشگاه در خصوص حوادث اخير، لغو احكام تعليق 3 دانشجو و اجازه فعاليت به تشكل‌هاي دانشجويي در دانشگاه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.59 seconds.